دانلود رایگان کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

اگر به دنبال زندگی فوق‌العاده‌ای هستید و می‌خواهید در آینده به پیشرفت و موفقیت برسید، کتاب صوتی اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی، می‌تواند راهکارهایی مناسب و ساده به شما ارائه دهد تا گام به گام به اهداف خود نزدیک شوید. این کتاب در گروه‌ پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون قرار دارد.

درباره کتاب اثر مرکب:

شاید در نگاه اول با خود بگویید که کتاب اثر مرکب (The Compound effect) نیز مثل دیگر کتاب‌های موفقیت و روانشناسی است، اما این اثر تفاوت‌های عمده‌ای با آن‌ها دارد. فرق اصلی و نقطه قوت آن در این است که اثرگذاری بسیاری در شما ایجاد می‌کند و در مسیر رسیدن به موفقیت با شما همراه خواهد بود و با نمونه‌ها و راه‌حل‌هایی کاربردی، شما را در رسیدن به هدف یاری می‌کند.

همانطور که می‌دانید موفق شدن در زندگی آسوده نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را به واقعیت تبدیل کند و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی شما نمی‌تواند موجب کم شدن وزن‌تان شود. هیچ وقت یک شبه میلیاردر نمی‌شوید و هرگز بدون شناخت، تمرین و اشتیاق، زندگی مخصوص به خود را نخواهید داشت! اما باور به این جملات نقطه آغاز است. بیایید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این پرسش پاسخ دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

در کتاب صوتی اثر مرکب، اصول به دست آوردن موفقیت و ادامه‌دار شدن آن را یاد می‌گیرید. در واقع این راهنمای عملی برای شما شرح می‌دهد که چگونه تصمیمات کوچک و به ظاهر بی‌ارزش اشخاص در طول سالیان، با انباشته شدن بر روی هم، زندگی‌شان را دگرگون می‌کند.

کتاب حاضر، یک راه حل حقیقی است برای رسیدن به آنچه آرزو دارید؛ در حقیقت می‌توان چنین تصور کرد که در اثر مرکب مسیری برای تمام امیال و آرزوها وجود دارد. شنیدن این کتاب صوتی را در برنامه‌ خود بگذارید و اجازه دهید جهان‌تان تغییر کند.

دارن هاردی را بیشتر بشناسیم:

دارن هاردی (Darren Hardy) برجسته‌ترین مربی موفقیت سال‌های اخیر به شمار می‌رود که بیش از 20 سال در صنعت رشد و موفقیت شخصی به عنوان یک سخنران انگیزشی فعالیت کرده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

هاردی هدایت سه شبکه موفق تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد که بیش از 1000 نمایش تلویزیونی با تاثیرگذاری بالا تولید کرده و به مدت هشت سال یعنی تا سال 2015 ناشر و سردبیر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است.

کار کردن، نوشتن، مصاحبه و گزارش برای این مجله باعث شد که با کارآفرینان و مدیران برجسته دنیا از جمله استیو جابز، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و … نشست و برخاست داشته باشد و همین امر راه را برای ورود او به دنیای موفقیت باز کرد.

هم اکنون دارن هاردی با بیش از دو میلیون نفر مخاطب در هر ماه، از طریق وبلاگ، توییتر، فیس بوک و صفحات شخصی خود، با مردم ارتباط برقرار می‌کند و بهترین اطلاعات و استراتژی‌های رسیدن به موفقیت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین او به بسیاری از شرکت‌های بزرگ مشاوره می‌دهد و در هیئت مدیره چندین شرکت و سازمان غیرانتفاعی عضو است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اثر مرکب:

– دارن هاردی کتاب مقدس جدیدی را در حوزه خودسازی نوشته است. اگر می‌خواهید زندگی‌تان تغییر کند و رویاهای شما به واقعیت تبدیل شود، اثر مرکب این کار را برایتان انجام خواهد داد. (دیوید باخ، کارشناس مالی و نویسنده پرفروش کتاب میلیونر اتوماتیک)
– ساده، مستقیم و اثرگذار! این کتاب راه موفقیت و خوشبختی بیشتر را به شما نشان می‌دهد. (دونی دویچ، تاجر و مدیر شرکت دویچ)
– یک گنجینه پر از ایده و راهکار برای دستیابی به موفقیتی بزرگ که فکرش را هم نمی‌کنید. (برایان تریسی، سخنران و نویسنده پرفروش)

جملات برگزیده کتاب صوتی اثر مرکب:

– همواره به یاد داشته باشید که اثرات ارتباطات روی شما، هم قدرتمند است هم پنهان.
– استواری و ثابت قدم بودن، راه دستیابی به نیروی فزاینده و ماندگاری آن است.
– اقبال به مردم به نسبت یکسان فرصت می‌دهد، آفتاب اقبال در آسمان می‌تابد، ولی بایستی به آن بنگرید، نه این‌که با چتر، خود را از آن پنهان کنید.
– تمام انسان‌ها مشابه هم متولد می‌شوند، لخت، ترسیده، بی‌خبر. پس از آن آغاز بزرگ، کل زندگی ما تا آخر، مجموعه گزینش‌هایی است که انجام می‌دهیم.

کتاب صوتی اثر مرکب به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و روانشناسی هستید و می‌خواهید مسیر موفقیت برایتان هموار شود، این کتاب فوق‌العاده برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم:

معلمی خردمند با دانش آموز جوان خود در حال گردش درمیان جنگل بود که در مقابل نهال جوانی ایستاد. معلم اشاره به نهالی که تازه از زمین بیرون آمده بود، کرد و به شاگردش گفت: این نهال را بیرون بکش. جوان با انگشتانش به راحتی آن را بیرون کشید. معلم دوباره رو به نهال دیگر که کمی بزرگ‌تر بود و تا زانوی پسرک می‌رسید، اشاره کرد و گفت: حالا این یکی را بیرون بکش.

با کمی تلاش و یک ضربه شدید، پسرک آن را هم از ریشه بیرون کشید. معلم سرش به سمت درخت پربار و کاملا سبزی که اندازه خود پسر بود، کرد و گفت: حالا نوبت این است. پسرک با تلاش زیاد، تمام وزن و قدرت خود را به کار گرفت؛ با کنار زدن چوب و سنگ‌هایی که روی خاک را پوشانده بود، به پیدا کردن ریشه‌های سرسخت درخت مشغول شد تا آن را هم بیرون بکشد و بالاخره توانست آن را بیندازد.

معلم دانا این بار گفت: اکنون دوست دارم این را هم بیرون بکشی. پسرک نگاه خیره معلم را دنبال کرد تا جایی که به بلوط بلندی رسید که به سختی می‌توانست بالای آن را ببیند. نوجوان که با تلاش بسیار زیاد توانسته بود، درخت‌های خیلی کوچک‌تر از آن را بیرون بکشد، خیلی راحت رو به معلم خود کرد و گفت: متاسفم نمی‌توانم!

معلم اضافه کرد و گفت: پسرم تو الان قدرت آن رفتارهایی که زندگی‌ات را پوشانده‌اند، به وضوح نشان دادی. این رفتارها هرچه پیرتر می‌شوند، برزگ‌تر می‌گردند؛ ریشه‌ها بیشتر در عمق فرو می‌روند و در آوردن آن‌ها از زمین مشکل‌تر است. بعضی از آن‌ها بسیار بزرگ هستند و بعضی ریشه‌ها تا عمق در زمین فرو رفته‌اند.
فهرست مطالب کتاب صوتی
نمونه
11 دقیقه
مقدمه
38 دقیقه
فصل اول: اثر بخشی در عمل
27 دقیقه
فصل دوم: گزینه‌ها – بخش یک
36 دقیقه
فصل دوم: دام پول – بخش دو
35 دقیقه
فصل سوم: عادت‌ها – بخش یک
45 دقیقه
فصل سوم: می‌خواهید چه کسی باشید – بخش دو
26 دقیقه
فصل چهارم: تکانش – بخش یک
25 دقیقه
فصل چهارم: رویاهای شیرین – بخش دو
49 دقیقه
فصل پنجم: تاثیرات
50 دقیقه
فصل ششم: شتاب بخشی

 

منبع: دانلود رایگان کتاب اثر مرکب

یک دیدگاه 3 در “دانلود رایگان کتاب اثر مرکب

  1. Hello,

    I’m Abi, an English SEO copywriter and content writer. I excel in crafting blogs, articles, e-commerce product descriptions, SEO content, website content, business service descriptions, newsletter content, brochures, proofreading, social media captions, LinkedIn content, and SOPs.

    My rate is USD 40 for every 1000 words of content. If you don’t have time to plan out your content, we can help you with that.

    Thanks,

    Abi

  2. Dear,

    My name is Eric and unlike a lot of emails you might get, I wanted to instead provide you with a word of encouragement – Congratulations

    What for?

    Part of my job is to check out websites and the work you’ve done with motakaa.ir Admin definitely stands out.

    It’s clear you took building a website seriously and made a real investment of time and resources into making it top quality.

    There is, however, a catch… more accurately, a question…

    So when someone like me happens to find your site – maybe at the top of the search results (nice job BTW) or just through a random link, how do you know?

    More importantly, how do you make a connection with that person?

    Studies show that 7 out of 10 visitors don’t stick around – they’re there one second and then gone with the wind.

    Here’s a way to create INSTANT engagement that you may not have known about…

    Web Visitor is a software widget that’s works on your site, ready to capture any visitor’s Name, Email address and Phone Number. It lets you know INSTANTLY that they’re interested – so that you can talk to that lead while they’re literally checking out motakaa.ir.

    It could be a game-changer for your business – and it gets even better… once you’ve captured their phone number, with our new SMS Text With Lead feature, you can automatically start a text (SMS) conversation – immediately (and there’s literally a 100X difference between contacting someone within 5 minutes versus 30 minutes.)

    Plus then, even if you don’t close a deal right away, you can connect later on with text messages for new offers, content links, even just follow up notes to build a relationship.

    Everything I’ve just described is simple, easy, and effective.

    You could be converting up to 100X more leads today!

    Eric
    PS: Web Visitor offers a FREE 14 days trial – and it even includes International Long Distance Calling.
    You have customers waiting to talk with you right now… don’t keep them waiting.

  3. Hi!

    It is with sad regret to inform you that LeadsFly is shutting down!

    We have made available all our consumer and business leads for the entire world on our way out.

    We have the following available worldwide:

    Consumer Records: 294,582,351
    Business Records: 25,215,278

    Best regards,
    Dallas

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>