دانلود رایگان معرفی کتاب فرکانس خلقت 2024

معرفی کتاب صوتی فرکانس خلقت: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی

طی هفت هفته به تمام آرزوهایتان برسید! مایک مورفی در کتاب صوتی فرکانس خلقت شما را با ساختار خلقت و سازوکار کائنات آشنا کرده و نشان می‌دهد که چطور از انرژی‌های موجود در جهان برای رسیدن به خواسته‌های خود استفاده کنید. موفقیت و خوشبختی در انتظار شماست، کافی‌ست سری بزنید به نکته‌ها و راهکارهایی که نویسنده در طول سال‌ها تجربه و تحقیق برایتان گردآوری کرده است.
کتاب صوتی فرکانس خلقت

قرار است با معجزه روبه‌رو شوید. معجزه‌ای که در تمامی عناصر دنیا جاری‌ست و شما می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ به هر خواسته‌ای که دارید برسید. ثروت؟ عشق؟ شریک عاطفی؟ خانه‌ی بهتر یا خانواده‌ای شادتر؟ مایک مورفی (Mike Murphy)، نویسنده‌ی کتاب صوتی فرکانس خلقت (The Creation Frequency) مانند بسیاری از انسان‌ها آرزوی یک زندگی ایده‌آل و خوشبختی را داشت؛ اما درعوض چه چیزی نصیبش شده بود؟ شکست، خانواده‌ای که در حال فروپاشی بود و البته اعتیاد به الکل! تا اینکه دوستی مرموز سر راهش قرار گرفت و به او یاد داد که تنها در هفت هفته زندگی‌اش را زیر و رو کند. اکنون او نه‌تنها خانواده‌ای شاد و موفق دارد، بلکه در دنیای تجارت هم توانسته به ثروت چشم‌گیری برسد. این پدر، همسر، تاجر و نویسنده‌ی موفق در کنار شماست تا اصول دستیابی به یک زندگی رویایی را به شما بیاموزد.

از زندگی امروزتان ناراضی هستید؟ هزاران آرزوی رنگارنگ در ذهن دارید اما از قدم برداشتن به سوی آن‌ها می‌ترسید؟ نگران شکست خوردن هستید و به همین خاطر خواسته‌های قلبی خود را نادیده می‌گیرید؟ باید بگوییم که تنها نیستید. میلیون‌ها انسان مانند شما در سراسر این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنند. خبر خوب اینکه توصیه‌های مایک مورفی در کتاب صوتی فرکانس خلقت شما را برای همیشه از نگرانی‌ها و ترس‌هایتان رها می‌کنند.

پ: تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی رایگان

ابتدا یاد می‌گیرید که خواسته‌های خود را به‌طور دقیق مشخص کنید. بسیاری از ما حتی نمی‌دانیم از زندگی چه می‌خواهیم. تنها چیزی که می‌دانیم این است که هرچه نمی‌خواسته‌ایم در زندگیمان رخ داده. پس از اینکه آرزوهای خود را کاملاً مشخص کردید، می‌آموزید که با جریان خلقت هماهنگ شوید. همین حالا که در حال خواندن این کلمات هستید کل هستی در حال جنب‌و‌جوش است. هیچ پدیده‌ای ثابت نیست و همه چیز مدام در حال دگرگونیست. برای اینکه آفریننده‌ی فردای خود باشید، باید همگام با هستی حرکت کنید و دگرگون شوید. شما هم مانند همه‌ی موجودات فرکانس‌هایی از خود ساطع می‌کنید که تک‌تک رخدادهای زندگیتان را می‌سازند. پس بیایید با شناخت فرکانس‌های جهان و هماهنگ کردن فرکانس وجودی خودتان با آن‌ها، خالق زندگی خود باشید.

با تمرکز بر آموزه‌های کتاب صوتی فرکانس خلقت و اجرای دقیق پیشنهادات آن، به‌سرعت شاهد تغییر در زندگی خود باشید. اصول و راهکارهای این کتاب توانسته‌اند پس از گذشت تقریبا دو ماه، زندگی بسیاری از انسان‌ها را دگرگون کنند. شاید نفر بعدی شما باشید.

اثر حاضر را شاهین غفاری به فارسی برگردانده و علی حقیقی نیز خوانش آن را به انجام رسانده است. این کتاب به همت موسسه انتشاراتی فلسفه به علاقه‌مندان کتاب‌های روانشناسی ارائه شده است.
نکوداشت‌های کتاب فرکانس خلقت

مایک مورفی در این کتاب نوآورانه به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم با استقبال از خلاقیت و انگیزه و عشقی بزرگ‌تر، چشم‌انداز و آگاهی خود را با روشی ساده اما کارآمد، جانی دوباره ببخشیم و قدرت متجلی‌ کردن خواسته‌های واقعاً ارزشمند خود را به ‌دست آوریم. (مارسیا وایدر، مدیرعامل دانشگاه دریم)

کتاب مایک مورفی نمونه‌ی کمیابی از ترکیب دو ویژگی کاربردی و انگیزشی است. ابزاری که برای تغییر زندگی لازم است در آن وجود دارد. تحول مایک از مردی آشفته و ناراحت به مردی دلسوز و خردمند که اکنون هست، شما را متقاعد می‌کند که اگر به عشق اجازه‌ی بروز دهید، به قدرت آن ایمان خواهید آورد. (دِیل بورگلام، مدیر پروژه‌ی زندگی و مرگ)

شگفت‌انگیز است! مایک مورفی در شاهکار خود، تحقیقات مستدل و علمی را با معنویاتی که معمولاً بی‌اهمیت و خیالی در نظر گرفته می‌شوند ترکیب کرده. تحقیقات او جامع و کامل هستند و خواننده را آشکارا به حضور متافیزیک در زندگی روزمره باورمند می‌سازد. کتاب فرکانس خلقت صرفاً یک نظریه نیست، بلکه یک نقشه‌ی واقع‌بینانه است که هر جست‌وجوگر مشتاقی را به‌سمت فراوانی و خودشکوفایی رهنمون می‌سازد. این کتاب برای من به‌حدی جذاب بود که آن را در یک نوبت مطالعه کردم. (دکتر رگی چاندرا، رئیس و مدیرعامل مهندسی ریتم)

کتاب صوتی فرکانس خلقت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از مخاطبان کتاب‌های روانشناسی هستید و آماده‌اید تا تغییرات اساسی را در زندگی خود تجربه کنید، کتاب صوتی فرکانس خلقت برای کمک به شما نوشته شده است. اثر حاضر راهنمایی است برای رسیدن به موفقیت شخصی، خودسازی و هر آنچه که آرزویش را دارید.
با مایک مورفی بیشتر آشنا شویم

نویسنده‌ی فرکانس خلقت سخنران، مربی و مشاوری است که تعهدی عمیق برای کمک به مردم در سراسر جهان دارد تا آن‌ها بتوانند رؤیاهای خود را عملی کنند. علاوه بر این، مایک مورفی کارآفرینی است که کسب‌وکارهای موفقی در زمینه‌ی خودرو و املاک دارد.

مایک مورفی چند کتاب دیگر نیز تألیف کرده که از میان آن‌ها «عشق بدون فیلتر» به‌سرعت در میان کتاب‌های پرفروش جای گرفت. فرکانس کائنات نخستین کتاب اوست که به فارسی ترجمه شده است.
جملات برگزیده‌ی کتاب فرکانس خلقت

آنچه امروز هستیم، حاصل افکار دیروز ماست و افکار امروز ما زندگی فردای ما را خواهند ساخت: زندگی ما مخلوق ذهن ماست.

اگر گزینه‌های خود را فقط محدود به آنچه امکان‌پذیر یا منطقی ‌است کنید، پیوند خود را با آنچه واقعاً می‌خواهید، قطع خواهید کرد و تنها چیزی که برایتان باقی خواهند ماند، سازش با شرایط موجود است.

عشق چیز‌ی ‌است که با آن متولد می‌شویم، ترس چیزی ‌است که اینجا یاد می‌گیریم. با سفر معنوی خود، ترس را رها کنیم و عشق را دوباره به قلب‌هایمان دعوت کنیم.

در بخشی از کتاب فرکانس خلقت می‌خوانیم

«تو که هستی؟ تو واقعاً که هستی؟ آیا تو بهترین و بالاترینِ خودت هستی؟»

مرد مرموز چک من را تا زد و در جیبش گذاشت. مرا با سؤالات پیاپی که نمی‌دانستم چگونه به آن‌ها پاسخ دهم، بازجویی می‌کرد.

او پرسید: «چرا این جا هستی؟ چرا رؤیاهای خود را زندگی نمی‌کنی؟» در حالی که در ذهنم به دنبال پاسخ می‌گشتم، لحن صحبت او ملایم‌تر شد.

«اگر نمی‌توانی به این سؤالات پاسخ دهی، تقصیر تو نیست. بیشتر ما از رسیدن به توانایی بالقوه خود ناتوانیم و حتی متوجه این موضوع نیز نمی‌شویم. ما در جهانی به دنیا آمده‌ایم که ما را برای اکتفا کردن به آنچه بسیار کمتر از ظرفیت واقعی‌مان است، برنامه‌ریزی می‌کند. دوباره به سؤالاتم باز خواهم گشت اما اول می‌خواهم این را از تو بپرسم: آیا آماده‌ای که در نهایت زندگی دلخواه خود را خلق کنی؟ آیا آماده‌ای که قدرت خود را پس بگیری و نویسنده سرنوشت خودت شوی؟»

لااقل به این سؤال می‌توانستم به راحتی پاسخ دهم. گفتم: «بله، من حاضرم.»

او پاسخ داد: «خوب است، پس دیگر نمی‌خواهی به خلق زندگی فعلی خودت ادامه دهی؟»

این زندگی فلاکت بار، آخرین چیزی بود که می‌خواستم و همین پاسخ را به او دادم.

برای چند لحظه سکوت کرد، سپس مستقیم به چشمانم نگاه کرد و گفت «می دانم زندگی‌ات را دوست نداری اما باید بدانی که خودت این زندگی را خلق کردی، یا اگر دقیق بگویم، تو با کمک کائنات آن را خلق کردی. قبل از این که به زندگی دلخواهت برسی باید مسئولیت دلایل و چگونگی رسیدن به جایی که اکنون در آن هستی را بپذیری.»
فهرست مطالب کتاب صوتی
نمونه
6 دقیقه
معرفی و پیشگفتار
1 دقیقه
سخنی با خوانندگان
9 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
مرد مرموز
45 دقیقه
بخش اول: چرا رؤیاهای خود را زندگی نمی‌کنید
30 دقیقه
بخش دوم: فرمول خلق نیت
52 دقیقه
بخش سوم: کائنات واقعاً چگونه کار می‌کند
17 دقیقه
بخش چهارم: از ترس به عشق
26 دقیقه
بخش پنجم: فرکانس خود را بالا ببرید
18 دقیقه
بخش ششم: قدرت بخشندگی
33 دقیقه
بخش هفتم: هدیه مرد مرموز
21 دقیقه
بخش هشتم: قول‌ها عملی شدند
6 دقیقه
بخش نهم: معمایی که حل شد
2 دقیقه
تقدیر و تشکر
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
مشخصات کتاب صوت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>